duminică, 15 noiembrie 2015

Recomandare de carte: “De vorba cu Emma” de Vitali Cipileaga

Aceasta carte mi-a trezit interesul vazand diferite imagini din carte pe pagina oficiala de Facebook a cartii si mi-am spus ca trebuie sa am aceasta carte.

Toate acele citate mi se par extraordinare , felicitarile mele scriitorului.


“Cine am fi noi fără dragoste? Cum ar fi dragostea fără noi? Într-o lume a iubirii și a poveștilor de viață, Emma, femeia rebelă și inocentă în același timp, caută răspunsuri la propriile întrebări. O ajută să le găsească Greg, bărbatul creator și omul ei de încredere, alături de care trăiește bucurii și dezamăgiri, redate în dialoguri și reflecții.
Lângă el, ea e caldă ca o ploaie de vară sau rece ca un sloi de gheață. Conflictul pe muchie generează trăirile femeii – ale Emmei, și, implicit, ipostazele în care ea ripostează sau încheie armistiții. Cu siguranță însă, nu există o altă cale de mijloc decât dragostea.
- Mă iubești?
- Mai mult decât vreodată.
- Și totuși pleci.
- Da! Pentru că mă lași să fac asta...
Emmei îi este teamă de singurătate. Ea vrea să râdă cu el din același motiv. Ea ține minte săruturile pe care nu i le-a dat. Ea vrea să fie fericită în patul lui. Ea știe că cele mai bune vinuri se beau în doi. Ea caută să construiască poduri peste neînțelegerile din trecut. Ea vrea să meargă desculț pe malul mării. Sunt momente când revine la acea îmbrățișare din trecut, la plimbările nocturne, la momentele în care a râs și la cele în care a suferit. Și momente în care își poartă gândul undeva departe sau se bucură fericită de prezent. Iubindu-l pe Greg sau trăindu-și emoțiile. Ea caută un loc sfințit de dragoste. Ea se întoarce mereu la el.”

Aceasta carte ne indeaman sa ne retragem intr-un colt si sa stam de vorba cu noi. Cartea te provoaca sa-ti gasesti linistea sufleteasca daca ai trecut printr-o despartire si suferi dupa acea persoana care a fost in viata ta. Vei obtine raspunsuri la intrebarile care te framandau. Pana la urama poti chiar tu sa fii Emma,cu experientele si povestile tale de dragoste.
La finalul acestei carti, vei imbratisa mai mult impacarea cu tine insati, te vei simti mai senina, mai pregatita sa accepti, sa intelegi si sa iubesti. Vei fi gata sa incepi un nou capitol in viata ta. Pentru ca temerile, trairile si visurile Emmei sunt si ale tale. Iar daca Emma le depaseste, le vei depasi si tu.

                                                      Larisa

3 comentarii:

  1. Am văzut că se tot caută cartea asta în ultimul timp... O să-i dau și eu o șansă. Îmi plac mult pozele cu citate, sunt chiar drăguțe. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Pare a fi o provocare, merita mai mult de atât .

    RăspundețiȘtergere