joi, 10 martie 2016

Ianuarie și Februarie Book Haul

În lunile ianuarie și februarie am adunat mai multe cărți in biblioteca mea și m-am gândit să vă arăt și vouă ce am reușit să strâng în aceste două luni.


 Lista cărților este:
-"Cuvinte de iubire" de guy de maupassant

























-"13,99 lei" de Frederic Beigbeder

























-"Cenușa unei iubiri" de Anne Fine

























-"Cronicaul sportiv" de Richard Ford

























-"Întâlnire cu viața" de Cecelia Ahern

























-"studio 69" de Liza Marklund




















-"Adio,deocamdată" de Laurie Frankel

























-"Urzeala tronurilor" * și ** de George R.R. Martin

























-"Tunele 3- În cădere liberă" de Roderick Gordon&Brian Williams

























-"Harry Potter și piatra filosofală" de J.K.Rowling

























-"Carcera" de Catherine Fisher

























Pe lângă aceste cărți am mai primit și primele 6 benzi desenate The warking dead care sunt super faine.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu