duminică, 10 aprilie 2016

Martie Book Haul

În luna martie s-au mai strâns în biblioteca mea încă 15 cărți și 2 benzi desenate.
Cu voucher-ul câștigat pe blogul Devoratorul de carti mi-am achiziționat de pe Libris "Regina Roșie" de Victoria Aveyard deoarece este o carte foarte lăudată iar după ce am citit descrierea mi-am dorit-o foarte mult, și "Al 5-lea val" de Rick Yancey din care mai am foarte puțin pâna o termin și-mi place destul de mult.


La un concurs pe Goodreads am fost norocoasă și am câștigat cartea "The Widow and the Sheikh" de Marguerite Kaye cu autograf.



 Iar cu ajutorul site-ului BookSharing prin schimburele efectuate eu am primit următoarele cărți:
-Primele 8 volume din seria "Vampirii sudului" de Charlaine Harris
          1.Morți până la apus
          2.Moarte la Dallas
          3.Clubul morților
          4.Moartă pentru toți
          5.Mort de-a binelea
          6.Categoric moartă
          7.Morți cu toții
          8.Mai rău decât moartea

-"Pendragon.Negustorul morții" de D.J.MacHale
-Volumele 2 și 4 din seria "Septimus Heap" de Angie Sage
-"Tunele 2" de Roderick Gordon&Brian Williams

Și am primit și aceste două benzi desenate din "The walking dead".

Mi-ar plăcea să aflu ce cărți noi s-au adăugat bibliotecii voaste și dacă ați citit ceva din aceste cărți să-mi lăsați părerea voastră într-un comentariu.





4 comentarii:

  1. Cărți frumoase și multe! :D să le citești cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  2. Waa, ce de cărți frumoase! Sunt tare curioasă de "Regina roșie". De "Al 5-lea val" mă apucasem, dar nu m-a prins, așa că am lăsat-o..aș vrea totuși să mă reapuc de ea, pentru că am auzit atâtea chestii bune despre ea! Eu acum mi-am dat seama că ăsta e blogul tău, Larisa..nu știu de ce, aveam impresia că tu nu ai un blog. :)) Lectură plăcutăă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc că-mi urmărești blogul Roxi :*
      Sunt și eu curioasă cu privire la "Regina roșie" pentru că nu am citit-o încă.Nici pe mine nu m-a prins la început "Al 5-lea val",mi-a luat aproape 2 săptămâni să citesc primele 200 de pagini(mult știu) dar celelalte 300 de pagini le-am devorat în 2 zile așa că îți recomand să te reapuci de ea :*

      Ștergere